-
Your shopping cart is empty!
At the beginning of your upkeep, exile the top card of your library.During your turn, if an opponent..
$0.5
Получите контроль над X целевыми существами и (или) planeswalker-ами...
$0.6
Целевое существо получает +1/+0 и Первый удар до конца хода. Предскажите 1...
$0.2
Защитник, поверните неповернутое существо под вашим контролем: добавьте одну ману любого цвета...
$0.2
Зрелище (Вы можете разыграть это заклинание за его стоимость Зрелища вместо его мана-стоимости, есл..
$0.2
Верните не более двух целевых карт перманентов из вашего кладбища в вашу руку...
$0.2
Когда Прозорливость Довина выходит на поле битвы, вы получаете 2 жизни и берете карту.Каждый раз, ко..
$0.2
Изгоните целевую карту из кладбища. Возьмите карту...
$0.2
Привратная Площадь выходит на поле битвы повернутой.Когда Привратная Площадь выходит на поле битвы, ..
$0.2
БдительностьКогда Неповоротливый Бастион выходит на поле битвы, изгоните любое количество других не ..
$0.3
, : целевой игрок кладет верхнюю карту своей библиотеки на свое кладбище.Поверните четырех неповерну..
$1.5
Когда Мусорщик Подземного Города выходит на поле битвы, вы можете пожертвовать другое существо. Если..
$0.2
, : поверните целевое существо с силой 4 или больше., : Маг Гильдии Синдиката наносит 2 повреждения ..
$0.2
, : вы получаете 2 жизни., : возьмите карту, затем сбросьте карту...
$0.2
, : целевое существо не может блокировать в этом ходу., : целевая земля под вашим контролем становит..
$0.2
Карнавал наносит 1 повреждение целевому существу или planeswalker-у и 1 повреждение игроку, контроли..
$0.2
Положите целевую карту существа из кладбища оппонента на поле битвы под вашим контролем. Она получае..
$0.2
ПолетДругие существа с Полетом под вашим контролем получают +1/+0...
$0.2
Ravnica Allegiance is the release of Magic: the Gathering cards, which again brings players to the city of ten guilds, each of which defends its interests and values in a long-term struggle. In past issuance Guilds of Ravnica mages could sense the power only five of them: Boros, Selesnya, Golgari, Dimir and Izzet. Now it's time to rest:
Red-green Gruul - a Guild that pays tribute to large creatures and brute force. Guild mechanics: Unrest (when a creature enters the battlefield, its owner can put a token on it +1/+1 or give it a boost)
Blue-and-white Azorius – embodiment of order and justice, the only, who any price try to to assert supremacy of law in Ravnik. Guild mechanics: App (if you cast some spells on your turn, you get a slight advantage)
Black and red Rakdos - carrying chaos and adoring cruelty adherents of this Guild often turn the streets of the city into a stage for their bloody shows. Guild mechanics: Spectacle (if your opponent lost lives in this turn, you can cast some spells for an alternative mana cost and achieve a more powerful effect)
Black-and-white Orzov - insatiable moneylenders who do not know pity, who are ready to extort from debtors not only money, but also the remains of life. Mechanics Guild: Afterlife (dying, creatures from the Afterlife are left on the field of battle chips 1/1 spirits with flying)
Blue-green Simiki - eccentric scientists, nurturing in their laboratories outlandish monsters. It is unlikely that any of the enemies will want to feel the power of these mutants. Mechanics guilds: Adaptation (creatures with Adaptation can be strengthen, imposing on them tokens +1/+1)
So, the Ravnica Allegiance gives players a lot of interesting MTG cards, and therefore new strategies and interesting solutions for collecting decks.